Wyniki naboru na misję gospodarczą do Chin dla przedsiębiorców z branży spożywczej w terminie 11-17 maja 2014 r.


Do udziału w misji gospodarczej do Chin w terminie 11-17 maja 2014 r. dla przedsiębiorców z branży spożywczej, zarejestrowanych i prowadzących działalność na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, zakwalifikowały się następujące firmy:
Wyniki naboru na misję gospodarczą do Chin dla przedsiębiorców z branży spożywczej w terminie 11-17 maja 2014 r.

·         COMBI LINE Sp. z o.o. z siedzibą w Solcu Kujawskim – 26,5 pkt.;
·         Przedsiębiorstwo Drobiarskie Drobex Sp. z o.o. z siedzibą w Solcu Kujawskim – 18 pkt.;
·         HENKELL & CO. VINPOL Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu – 22,5 pkt.;
·         PHU JAGR Sp. z o.o. z siedzibą w Warlubiu – 17,5 pkt.;
·         MARWIT Sp. z o.o.  z siedzibą w Złejwsi Wielkiej – 26,5 pkt.;
·         STOVIT GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy – 22,5 pkt.;
·         EUROHANSA Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu – 23,5 pkt.;
·        FIRMA DYSTRYBUCYJNO – SERWISOWA „KORYCKI” ZAKŁAD PRODUKCJI CUKIERNICZEJ „WISŁA” Zbigniew Korycki z siedzibą w Grudziądzu – 24 pkt.;
·        „Nestor” Tomasz i Izabela Piaseccy spółka cywilna z siedzibą w Grudziądzu – 26,5 pkt.

Do udziału w misji gospodarczej do Chin w terminie 11-17 maja 2014 r. dla przedsiębiorców z branży spożywczej, zarejestrowanych i prowadzących działalność na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, nie zakwalifikowały się następujące firmy:

·         ABRAMCZYK Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy;
·         Masmal Dairy Sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu.

Misja gospodarcza jest organizowana przez Województwo Kujawsko-Pomorskie w ramach projektu „Promocja gospodarki Województwa Kujawsko-Pomorskiego poprzez zagraniczne misje gospodarcze oraz udział jako wystawca na targach poza granicami kraju o charakterze międzynarodowym” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi priorytetowej 5. Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Działania 5.5 Promocja i rozwój markowych produktów.

Wszystkim uczestnikom misji życzymy owocnych negocjacji z chińskimi kontrahentami.

 

oprac. M. Ryłow COI WK-P



Źródło: informacja własna
Data dodania: 2014-04-30

Załączniki:
1. wyniki-naboru-chiny.docx - rozmiar: 98,57 KB
» powrót