Annual Investment Meeting 2013 w Dubaju


W dniach 30 kwietnia 2013 - 2 maja 2013 odbędzie się w Dubaju, ZEA, spotkanie pod nazwą Annual Investment Meeting 2013 (AIM) zorganizowane pod auspicjami Ministerstwa Spraw zagranicznych ZEA oraz pod patronatem Jego Ekscelencji Szejka Mohammeda Bin Rashid Al Maktoum, wiceprezydenta ZEA, Premiera oraz władcy Dubaju.
Annual Investment Meeting 2013 w Dubaju

Do uczestnictwa w tym wydarzeniu zostali zaproszeni  oficjalnym zaproszeniem dyplomatycznym wysłanym przez rząd Emiratów prezydenci wybranych miast oraz marszałkowie województw w Polsce. Z Polski zaproszeni zostali również następujący ministrowie i osobistości  z ministerstw: Spraw Wewnętrznych, Skarbu, Transportu, Budownictwa i Gospodarki  Morskiej oraz przedstawiciele ARP.
Pokazanie się na międzynarodowej imprezie jaką jest Annual Investment Meeting zapewnia dostęp do ogromnej   liczby uczestników, potencjalnych  partnerów biznesowych oraz osób z wyższych sfer rządowych z całego świata,  które decydują i mają wpływ na kontakty handlowych o zasięgu międzynarodowym.  
Na reprezentację Polski w poszukiwane są  firmy i organizacje, które  są dynamiczne, chcą nawiązać kontakty międzynarodowe biznesowe, zdobyć nowe zamówienia oraz dysponują zasobami, które pozwolą im na realizację dużych zamówień.
Bycie wystawcą na prestiżowej imprezie jaka jest AIM w świadomości funkcjonujących w tym rejonie biznesmenów jest gwarancją wysokiej jakości i możliwości nawiązania długoterminowej współpracy. Poszukiwani są  kandydaci, reprezentanci  Polski, spełniający  kilka kryteriów. Powinny to być przedstawiciele firm  usługowych i produkcyjnych,  w szczególności  firm budowlanych, konstrukcyjnych, inżynierskich  i innych  powiązanych z budownictwem. Firmy muszą się wyróżniać  chęcią  ekspansji na rynku światowym, w szczególności na Bliskim Wschodzie, w Zatoce Perskiej ( Kuwejt, Arabia Saudyjska, Katar, Oman, Emiraty Arabskie), w Afryce.   Firmy musza być w   dobrej  kondycji finansowej oraz posiadać duże możliwości przerobowe (lub otwartość na zwiększenie produkcji),  sprawny dział marketingu i exportu ( materiały w języku angielskim w szczególności www),  ciekawy produkt lub świadczone usługi (jakaś specjalizacja).  

Więcej informacji nt. AIM znajdziecie Państwo na stronie
 www.aimcongress.com

Osobą kontaktową w Polsce jest Pani  Barbara Owerczuk - General Manager, AIM Organizing Comitee Poland
Adres korespondencyjny: ul. Atlasowa 11, 02-437 Warszawa

Tel. kom.
+48 500 075 046
Tel. kom.  ZEA:  +971 557 550 594
Email:  barbara.owerczuk@aimcongress.com 

Źródło: Annual Investment Meeting Organizing Committee

Oprac. M.Ryłow WK-P COI  

 

     

 



Data dodania: 2013-02-18
» powrót