Targi CEPIF


      
       W dniach 14-15 maja 2008 roku delegacja Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w składzie: Bartosz Nowacki Członek Zarządu Województwa, Cezar Buczyński p.o. Kierownika Centrum Obsługi Inwestora, Anna Kowalska pracownik Centrum Obsługi Inwestora, uczestniczyła w V Środkowoeuropejskich Targach Nieruchomości i Inwestycji CEPIF 2008.
      
Targi CEPIF są największą w Europie Środkowo-Wschodniej imprezą poświęconą rynkowi nieruchomości, która w ciągu zaledwie czterech lat stała się trzecim najważniejszym wydarzeniem dla regionalnej branży, po niemieckich targach Expo Real w Monachium i francuskich MIPIM w Cannes. W targach uczestniczyły 2972 osoby, a liczba wystawców wynosiła 150. Wśród uczestników były: firmy zarządzające nieruchomościami, firmy doradcze i analityczne, przedstawicielstwa polskich miast i regionów, a także przedstawiciele świata mediów. Równocześnie z Targami odbywały się Konferencje CEPIF 2008. Pierwszy dzień Konferencji CEPIF 2008 był poświęcony prezentacji sytuacji w najważniejszych sektorach regionalnej branży nieruchomości: mieszkaniowym,  biurowym, magazynowym, hotelowym i handlowym. Drugiego dnia prelegenci skupili się na omówieniu zagadnień związanych z problemem zrównoważonego rozwoju, strategii inwestowania w regionie oraz przygotowaniami Polski i Ukrainy do organizacji piłkarskich Mistrzostw Europy w 2012 roku widzianymi z perspektywy branży nieruchomości.
       Województwo Kujawsko – Pomorskie promowało region prezentując swoją ofertę inwestycyjną na wspólnym stoisku z partnerami: niemiecką firmą Gesellschaft für Stadterneuerung und Ortsentwicklung mbH, firmą Business Park Luboń sp. z o.o., Województwem Opolskim, miastem Białymstokiem oraz firmą deweloperską.
       Promocja Województwa odbywała się poprzez prezentacje, przedstawiane na laptopie, w języku polskim, angielskim i niemieckim walorów oraz możliwości inwestycyjnych regionu. Do promocji wykorzystane zostały płyty CD z ofertami inwestycyjnymi z regionu, z przewodnikiem inwestora, mapkami o infrastrukturze, zdjęciami o województwie oraz informacjami ważnymi dla przedsiębiorców zagranicznych. Materiały promocyjne obejmowały również broszury i wydania z gmin i miast województwa dotyczące tematyki inwestycji, gospodarki i turystyki.    


Źródło: Anna Kowalska
Data dodania: 2008-05-30
» powrót